lauantai 2. huhtikuuta 2011

Kuviakuvia

Juu, ajattelin pitkästä aikaa laittaa postauksen mukana vähän kuviakin :) Edelleen odotellaan huomista, nyt varmistui koirakin, Veikkolassa kisataan siis labbisneidillä! Saapas näkee mitä huomisesta tulee, mutta ihanaa päästä pitkästä aikaa kisaamaan. Siitä kisaamisesta taisin jauhaakkin jo ihan tarpeeksi edellisessä viestissä, joten ei siitä enempää :D

Minun on kuitenkin vielä kerrottava tästä labbis-tyttösestä, johon tutustuin vasta eilen! :D Olen tuntenut kyseisen koiran omistajat jo niin kauan kuin muistan, sillä he asuvat melkein naapurissamme. Jostain kuitenkin omistajille oli tullut mieleen, että minusta varmaan saisi koirille (heillä on kaksi labbista) ulkoiluttajan jos sellaiselle olisi tarvetta lähiaikoina. Sitten tuli puhetta näyttelyistä ja jotenkin vain sitten päädyttiin siihen, että toinen labbiksista tulee minun kanssani kehään nyt keväällä. Muuta ei sitten oltukaan sovittu.

Noh, eilen kävin kysymässä koiraa lenkille ja tuli puhetta junior handler-harrastuksestani. Seuraavat kisani ovat siis sunnuntaina, eikä minulla ollut sinne vielä koiraa, joten omistajat tarjosivat minulle tuota labbista. Kävin vielä tänään molempien labbisten kanssa lenkillä ja siinä samalla vähän testasin seisottaa jne. Onneksi jossain vaiheessa olen labbiksia ennenkin ehtinyt testata ja on minulla vaihtokoirana labbis ollutkin junnuissa, joten ihan uusi rotu sekään ei ollut. Nyt ekaa kertaa kuitenkin kunnolla kehään kyseisen rodun kanssa :)

Jälkeenpäin mietin, että todella hauska sattuma! Tuo neiti on aivan valloittava tapaus, ja todella mielelläni menen kehään sen kanssa. Ihanaa nähdä miten koira tykkää kun sitä huomioidaan, häntä heiluu ja ruskeat silmät tapittavat suoraan silmiin. Neiti on myöskin aika ahmatti ja namilla saa toimimaan hyvin. Täytyy myöntää, että ovat ne kyllä sööttejä ja valloittava otuksia :)

Nyt sitten niihin kuviin viimein! Asia meni vähän ohi aiheen, mutta nyt palataan siihen. Kuten jo aiemmin olen kertonut, olemme käyneet aika ahkerasti koirapuistossa lähiaikoina. Tässä on muutamia kuvia koirapuistosta, sekä ihan vain lenkiltä:







                                        

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti